September 9, 2008

Berbuke dGrand Continental...

Baru2 ni adelaa hambe Allah yg baik ati tu ajak aku n de geng berbuke puase kat otel Grand Continental. Aku n de geng ni mcm aku ckp dlm blog sebelum2 nilaa,mmg x penah nak tolak klu ade org ajak makan bak kate pepatah 'rezeki jgn dtolak,musuh jgn dcari' kan. Abg Rie sorang je x dpt hadir coz die ade hal yg x blh nak elak. Ape2 pun aku ucapkan ribuan time kasihlaa kpd yg menjemput aku...

Ramai betul org berbuke kat ctu mlm tu...


Meje yg dtempah...

Segak bergaye btl Tn Hj Mahadzir kite ni mlm tu coz org lain sume pakai t-shirt je tp die pakai baju melayu. Yelaa name lg Tn Hj kan....

Biaselaa mane2 majlis mkn,muke2 ni mmg x boleh x djemput. Rugi klu x jemput,hahaha....

Yg macho kat sebelah aku tu cikgu Mad atau name glemer die Mci (Mohamad Che Ibrahim) tp skrg ni dah x ngajo kat skolah aku dah. Dpt naik pangkat n kene bertuko ke skolah lain.

Perrgghhh..abg dzam kite ni tiap kali bergambo mesti kontrol macho,hahaha...Baju itam kat sebelah die tu plk konseler baru skolah aku. Cikgu ape entah namenye,kat majlis tu bersembang jgk ngan die tp x tertnye namenye. Xpelaa lepas ni aku tnyelaa namenye,hahaha...

No comments: