September 18, 2008

Nasib baik...

Biasenye aku pegi keje naik motor je kecualilaa ari ujan coz pd aku dgn motor byk kelebihannye. Antarenye blh mengelak dari kesesakan lalulintas dan yg lebih penting jimat minyak. Ape yg aku nak citekan ni sebenarnye ialah sewaktu aku dan is3 on de way ke tmpat keje pg td,nasib baiklaa Allah masih nak bagi lg aku kejekan ibadah puase dan menyambut raye taun ni klu x mgkin beraye kat ospitallaa aku jwbnye(mintak jauhlaa...). Bkn ape mase smpai dsatu selekoh kat traffic light tu aku 'termasuk' ckit(x byk pun,hahaha...)ke lane sebelah,kebetulan adelaa sorang minah rempit yg bwk skuter ego ni dgn lajunye nak potong aku. Nasib baiklaa aku perasan dan die plk smpat brek,klu x aku rase memang aku dan die dan mgkin ramai lg yg terlibat coz masing2 berkejar nak g keje. Mase tu plk byk kenderaan. Nak kate aku salah,.,.,.,memang aku salahlaa kot,hahaha... Utk minah rempit tu aku mintak maaflaa yek psl pg td. Memang aku pujilaa minah rempit tu bwk motor coz klu silap org td pasti x smpat nak brek dgn keadaan yg masing2 tgh laju. Ape2 pun Syukur Alhamdulillah aku masih blh berpuase arini,blh bekerje,blh tgk blog korang sume dan blh senyum.hahaha...

4 comments:

Unknown said...

wakakakak
ngaku je la awk tu yg salah..
kalo idak, landingla kita ber-3 atas rumput td huhuhu

Ayen Giggs said...

mane ade rumputlaa kat atas jlnraye...

Suki Cida said...

Alhamdullila... nasib tak ada apa-apa yek... uhhh saya dengar pun takut... seram kalau kes excident ni... hati2 la ok...tapi kadang2 bila kita cermat org lain pulak lalai yer... apa-apapun kena selalu doa semoga perjalanan kita tu di lindungin Tuhan, aminnn (sendiri aminkan doa...)wakakak

Ayen Giggs said...

cida - btl tu kekadang kite dah ati2 org lain plk x ati2...