April 2, 2009

Tag...

Klu nak d ikutkan sepatutnye aku kene buat tag lina dulu coz dah lame die tag aku tp sorilaa lina,bukan lupe nak buat cume x ingat je.Hahaha...Pasni saye buat yg lina plk yek.

1. Lelaki no.1 dlm hidup anda??
My fatherlaa...

2. Perdana Menteri M'sia no.4...
PM paling lame kat M'sia,sape lg klu x Tun Mahathir...

3. Gossip di tangga no.2 sekarang...
Kucen n anjing gaduh nakkan tikus,hahaha...X kalako ke?Xpelaa biar aku sorang je yg gelak,ekekeke...

4. Selebriti paling tomei no.1...
Isteri akulaa coz pd aku die selebriti jgk,hahaha...

5. Kakak no.4...
Adehhh...Kakak aku no 1 n 3,no 4 abg...

6. Teman rapat no.10..
Teman rapat?Mane ade no,sumenye same je rapatnye...

7. Kawan paling kudukut no.6...
Rasenye kawan2 aku ok2 belake kot...

8. Kekasih no.2 anda...
erk! Semcm je soklan ni...Xde no 1 xde no 2,kekasihku hanyelaa isteriku...

9. Artis lelaki no.1 dihati anda....
Setakat ni xde yg melekat kat ati lagi,x gile sgtlaa kat artis2 ni...

10. Adik no.3...
adehhhh adik aku ade due org je,lelaki sorang pompuan sorang,sorilaa yek...

Sape2 lagi yang rase nak buat tag ni,buatlaa...

No comments: