July 31, 2008

Ari Bahgie Kwnku...

Aku dan kwn2 lain bersyukur,tumpang gembire bile dpt tau mamat sorang ni nak kawen.Bknnye ape,awk tu dah x brape nak mude.Hahaha..Klu dulu sebut je pompuan,wat x tauu je..X smpai serulaa,x puas nak enjoylaa mcm2 alasan.Tp betullaa kate org klu dah jodoh x kemane,takdir Allah x tau mcmane tetibe pembantu koperasi yg lame tu dpt keje lain so masuklaa sorang gadis manis,putih,gebu,tembam plk tu menggantikannye....Mgkin kerane putihnye,gebunye dan tembamnye itulaa yg mmbuatkn si mamat sorang ni tetibe je terbuke pintu ati utk bercinte(kononnyelaa).Name gadis bertuah tu MIYAH(panggilan manje,name btl aku x tau).Waktu d alam percintaan xyahlaa aku cite,bkn ape klu aku citekan naik plk bulu rome korang yg membacenye.Hahaha...Romantik giler gua ckp luuu...Aku rase x brape lame pastu,tup..tup..dpt kad jemputan.Kiteorg pun x sabo2laakan nak nengok mamat ni kawen.Smpailaa pd tanggal 23/02/08,merpati due sejoli ni selamat d ijabkabulkn..Alhamdulillah Syukur kehadrat ilahi..Nilaa gambo kenangan aku sekuarge n abg min sekuarge bersame pasangan pengantin baru... Lepas je kawen dgr cite nyesal...Aku ingatkn nyesal sebab ape,risau jgkkan.Rupe2nye die kate nyesal x kawen awal.SEEDAAPPPP....Hahaha.

No comments: