July 15, 2008

Ari ni dlm sejarah...


Gambo ni aku posing sblm nak bertolak ke Dewan Konvensyen Sultan Ahmad Shah,Pekan utk majlis Anugerah Prkhidmatan Cemerlang.Mase ni perasaan aku sukar nak d gambarkn.Gembire ade,malu xyah ckplaa...Aku ni kan pemalu orgnye,hahaha....maklumlaa nak kene naik pentas amik sijil d dpn hmpir seribu org dlm dewan tu..X biase plk tu lainlaa klu aku ni artis,dah biase berdpn ngan org ramai.Tp Alhamdulillah,sumenye beress..mase naik pentas tu aku dgn machonye melangkah,bayangknlaa jurukamera amik gambo aku..klik klap klik klap...akhirnye dgn senyum yg d kontrol abislaa berjaye jgk turun dr pentas tu tanpe tergelincir ke ape ke....Aku pegi bkn kesorangan tp bertemankn due org mmber baik aku yg kebetulan dpt jgk.Sorang cikgu skolah lame aku,cikgu Razali(Sk Sg Lmbing) dan sorang lg Azhar(PAP Sk Assunta).Sorilaa x dpt nak tunjuk muke dieorg coz aku ingat aku ni dah pemalu orgnye tp dieorg berdue ni lg malu,nak bergambo pun xnak...hampeh btl....

No comments: