July 17, 2008

Makan nasi daun pisang...

Ek elleeehhhh...mamat ni,asal bergambo je mesti ade muke die.



Gambo aku jgk yg xde dlm ni...nak wat camne dah aku yg jd tukang amik gambonye..Mase ni geng2 cikgu lelaki mkn kat restoren aliff jln mahkote,nak kate sume ade x jgk coz mgkin ade 4-5 org yg ade keje so x dpt dtg.Aku ni dah org ajak mkn.Sape xnak kan,bedal jelaa....

Muke die lg...tp xpelaa klu xde die kan x cerie plk gambo ni..

2 comments:

E-na said...

wakakakaka
takleh tol tgk muka mamat poyosss tu wakakakaka

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Heheheh... asik2 muka die... asik2 muka die... tapi betullah tengok muka dia ceria suasana... hehehe