July 16, 2008

Rombongan ke Melake...

Fuuyooo.....Kak ana,gaye renangannye sebiji mcm ikan duyung tuuu....Sume tu dululaa mase kat melake coz skrg ni bkn lg ikan duyung tp 'mak buyung'....Sedang menanti kelahiran cahayemate ketige,TAHNIAH kak ana...



Tolong...tolong...kak su lemas,hahaha..agak2laa ckp mcm tu,klu kak su bace ni mampus die marah kat aku.Mane xnye,die ni satu mase dulu penah menjuarei satu kejohanan renang antare PAP seluruh dunie d kolam renang Indera Mahkote...Hahaha..Suke2 je ckp die lemas..

Mase ni saye xde coz saye n cikgu lan g mandi kat tmpat yg lebih mencabar.Ape barang mandi kat kolam mcm ni..Hahaha..care ckp tu mcm bagus sgt aku ni kan...Eeh,tige org je nmpak.Mane kak maa n tie?..Laaa..takut air rupenye,padanlaa xnak mandi.Jd jurukamera je...


Ni baru lps pegi ronde2 kat mahkote parade,tunggu nak naik bas blk otel.Aku x beli ape2 pun,temankn mokcik2 ni je...Bkn saje2 teman,kak maa siap blanje aku mcdonel lg...upahlaa..Cube tgk muke dieorg,kesiankan..senyum pun mcm terpakse je.Mane xnye masing2 dah ngantuk...Org veteren katekan,mmg cepat letih...

1 comment:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Musykil betul aku apsal amik gambo pompuan je ni? Masa ni ko dah kawin ke belum ayen?