March 24, 2009

Gembirenye aku...

Aku ni sebenarnye mule2 dulu aku pakat ngan isteri aku nak surprisekan kwn2.Tapi kan mende ni makin lame makin membesar so bile aku tgk die makin membesar tu aku jadi gembire sangat2 smpai aku rase xleh nak simpan lagi dah rahsie ni..

X perasan ke ape tu. Ok kite zoommm dekat2 lagi yek....

Haaa...X nampak lagi ape tu?Klu x nampak jgk aku x taulaa....Perut isteri akulaa tu weehhh,Alhamdulillah dah nak masuk 4 bulan. Yahoooo....

Lagipun maklumlaa kan anak aku yg kecik tu pun dah 4 taun lebih,lame dah x tengok keadaan isteri aku mcm ni,tu yang suke sgt tu,hahaha....Semoge keadaan isteri aku sihat dan xde masalah sepanjang 9 bulan ni,Amin........

4 comments:

Ena said...

wakakakak
besaqnye prot!!
tu ade baby ke atau penuh ngan lomak tu ekekeke

Ayen said...

Ena - Hahaha...Xtaulaa sendiri punye sendiri jwblaa.Hahaha...

Lina said...

haaa biar betul ena pregnant ker!!!! tahniah la ek... cehhh saje jer buat2 terkejut padahal dah tau ahakkss... nak tau aku kat ofis ni penat nat mengcover rahsia dia tu adusss... takpelar bulan 8 ni sama2 lar kite sambut org baru ek...

Ayen said...

Lina - Time kasihlaa tlg mengcover tp smpai bile kan mende ni bknnye makin kecik.Ye ke bln 8,bkn 9 ke?...Hahaha.