March 23, 2009

Mangsa anak2 dan isteri...

Dengar pade tajuk n3 macam berlaku kes dere plk kan. Ape yg aku nak cite kat sini bukan dere punye kes tapi gurau punye pasal. Adelaa satu malam tu anak2 aku tgh bermain dlm bilik mak tok die,kakak dukung adik pastu kakak ilang imbangan terlanggarlaa pintu yg mane kebetulan plk aku pegi jenguk kat pintu tu so ape lagi pintu tu betul2 kene kat muke aku. Dgn muke yg berdenyut,cermin mate tercampak,aku rase kebas satu kpale. Nak marah kang anak,lgpun aku tau dieorg x sengaje. Kesannye adelaa bengkak tepi dahi ckit dan berdarah bwh mate. Abih satu bab,selang 3 ari pastu bergurau plk ngan isteri aku. Kiteorg ni klu gurau mmg kasar ckit w/pun aku ni nampak mcm lemah lembut je,hahaha...Tp kali ni sebab isteri aku terkejut ape lagi terus die tertumbuk dan betul2 kene kat mulut aku,aduhaiii apelaa nasib aku yg kene ngan anak2 baru2 ni x ilang lagi rase sakitnye kene plk tumbuk ngan isteri sendiri. Terime jelaa coz sume yg terjadi x dsengajekan.

2 comments:

Ena said...

wakakakaka
ganeh gak istri u ek..
lenkali jangan men dok sergah2, tu istri u terkejut tu ekekeke

Ayen said...

Ena - Saye tau isteri saye tu ganas,tu yg buat saye suke kat die coz saye ni mmg suke ganas2,hahaha...