March 31, 2009

Ngantuknyelaaa....

Ngantuk betul aku arini. Bukan sebab xde keje,ade keje tp ngantuk jgk coz malam semlm xtau brape jam je aku dpt tido. Anak sulung aku tu tetibe je ngadu sakit perut n muntah2. Mase kat bawah sebelum naik bilik isteri aku nampak die mcm nak muntah je terus aku bwk ke bilik air tp x sempat,abih lantai. Dah salin baju lain ape sume,naik atas tido. Tgh aku syok nengok bola tetibe isteri aku ckp muntah lagi,naik atas tgk...aduhaiii atas katil plk tu betul2 kat tempat tido aku. Salin lagi baju lain pastu x dpt tido jgk coz jap2 sakit perut,jap2 sakit perut. X abih kat sini je coz x lame pastu muntah lagi so utk semlm aje xtau brape baju yg die kene tukar. Nak x nak sabo jelaa,anak aku jgk kan...

1 comment:

Ena said...

istrinye pun ngantuk gak...
tolong urut prot anaknye huhuhuhu