March 24, 2009

Saat mencemaskan...

Baru2 ni mase aku duk tengah syok melayari internet tetibe je lampu terpadam,radio senyap n kipas berenti berpusing pastu dgr suare dzam menjerit api..api..Aku pun ape lagi terus jenguk kat luar,tgk bilik letrik sebelah lab aku terbakar. Dah tau terbakar tu bknnye nak terus pegi padam api ke ape,yg penting aku tutup laptop n kemas barang2 aku dulu. Mau x cemas bilik tu betul2 sebelah lab aku beb. Mase aku pegi Alhamdulillah sumenye dah selamat dpadam oleh dzam.

Kebakaran tu berpunce dari suis nilaa...

Sume barang2 dalam bilik tu dkuarkan coz abih kotor kene debu alat pemadam api.

Antare yg tolong mengalihkan barang2 td ke bilik lain sape lagi klu x insan yg memang terkenal dgn sifat rajinnye,hahaha....Akulaa tu. Tapi yg menjadi kepelikan pade aku,sesudah api abih dpadam tibe2 xtau dari mane datangnye pasukan penyelamat ni cube nak padam lagi api yg tersedie padam,hahaha....


Ceewaahh...ye ye je gayenye.


Aksi setelah segalenye selesai....

1 comment:

Ena said...

wakakakaka
takle blah tol bile tgk muka Abg Min... Nanti suh dia masuk Raja Lawak 4 ek hahahaha