

Aku ingatkan kat sini ade jugak rojak macam kat jalan teluk sisek nun,rupenye xde. Nak xnak orderlaa kat makcik sebelah lakse pineng ni haa.....


Aku ingatkan kat sini ade jugak rojak macam kat jalan teluk sisek nun,rupenye xde. Nak xnak orderlaa kat makcik sebelah lakse pineng ni haa.....




Suke sangat dah dapat ape yang nak. X abih kat situ je,dah letih pegi mencari keladi bunting tu perut pulak lapor.













Kat dalam umah pulak dieorg pasang mende alah ni. Kat dalam kotak tu ade ubat kaler putih yang dhancurkan. Bile anai2 tu makan pastu die akan bawak balik ke sarang. Dari situlaa akan mati sume yang lain katenye. Aku harap berbaloilaa ape yang buat ni,InsyaAllah...
Tandukan cantik Park Ji-sung membantu Manchester United merampas kembali kedudukan pendahulu Liga Perdana selepas menundukkan musuh tradisi, Liverpool 2-1 di Old Trafford semalam. Ketika jurulatih, Sir Alex Ferguson sedang berkira-kira untuk mengeluarkan Ji-sung, pemain sayap Korea Selatan itu meledak gol kemenangan tuan rumah, dengan menanduk hantaran cantik Darren Fletcher pada minit ke-60. Bagi Liverpool, kekalahan terbaru ini menyukarkan peluang mereka untuk merebut kedudukan empat teratas, yang memberikan tiket automatik ke Liga Juara-Juara Eropah, musim depan. Penyerang Sepanyol, Fernando Torres meneruskan rekod cemerlangnya ke atas United, apabila melakukan tandukan cantik hasil hantaran silang Dirk Kuyt untuk meletakkan Liverpool 1-0 di depan. Selepas itu, United menyamakan kedudukan menerusi penalti yang disempurnakan Wayne Rooney pada minit ke-12, selepas Valencia dijatuhkan oleh Javier Mascherano. Bagaimanapun, pada minit ke-59, dengan hantaran cantik Fletcher buat Park Ji- sung, yang tidak dikawal pertahanan lawan merebahkan badan untuk menanduk bola tanpa mampu diselamatkan Reina...
Arini member baik aku buat majlis menyambut menantu. Minggu lepas majlis kawen kat umah isteri die (member aku jugak) aku dah pegi. Arini memang aku ngan isteri ingat nak pegi tapi terlupe pulak yang aku ade janji ngan orang Rentokil nak datang pasang alat penghapus anai2 kat umah aku. Oleh itu aku nak mohon maap banyak2 kat pasangan pengantin yang dah x brape nak baru sebab dah seminggu kan,hahaha... sebab aku dan kuarge x dapat datang ke majlis menyambut menantu korang arini dsebabkan ade orang dari Rentokil datang buat keje kat umah aku. Bukan ape kan,kos nak pasang alat penghapus anai2 tu terlalu mahal so klu aku biarkan dieorg buat sendiri tanpe aku nengok takut2 dieorg buat cincai rugilaa aku,huhuhu... Ape2 pun aku dan isteri skali lagi mohon maap banyak2 kat ZAHAR dan WATIE...Siang waktu aku ngan isteri pegi keje memang dah sah tv tu die yang kongker. Malam pulak die dah buat perjanjian,barulaa rancangan ibu pulak katenye. Die ni x kire siang tido ke x yang pasti malam memang tido lewat kecualilaa letih sesangat. Klu aku pegang je remote,anak2 mesti bunyi ' abah tu xde cite lainlaa tu,bola bola bola',hehe....Die x sedar klu remote kat tangan die kartun jelaa sokmo. Tiap2 malam klu aku ajak tido awal xnak so aku ikut jelaa layan sampai ke awal pagi.

Macam ni haa bukan 12.30 tghari tapi 12.30 tgh malam. Mase ni tapi mate x mengantuk lagi ni,huhuhu.....

Layan ape????Bile die nengok ibu die naik tido je terus ambik remote,tekan channel peberet die 611 - 616.....
Kejap nengok cite ni....
Kejap cite ni....
Pastu cite ni pulak....
Nak xnak terpakselaa aku layan jugak kartun2 tu tapi dalam banyak2 kartun tu yang aku paling suke selain Fukuchan,Tom n Jerry ialah Hagemaru. Bukan Tuan Hagemaru kat facebook tu,Hagemaru tu nak buat ape,muntah aku klu nengok hagemaru tu.Huahuahuahua.....

Bukannye aku nak berkire sangat bab2 makan ni kan tapi agak2laa. Mane aku x hangin cube korang bayangkan dengan rezeki yang aku ambik kat atas pade suatu pagi tu sume skali berharge RM5... Air asam jawa (sebab aku sakit tekak aritu) + meehoon kosong,cume letak telur mate je + cekodok sebiji + goreng pisang 2biji. Mungkin korang kate biaselaa tu kan. Biase tu tempat korang,kantin beso x pun korang makan kat restoren2. Aku ni masalahnye makan kat kantin skolah,xkan harge kantin skolah same macam makan kat kedai luar. Sekarang ni purate perbelanjaan makan pagi ngan tghari kekadang tu boleh cecah rm10/lebih... Ramai dah jugak member2 aku yang lain berbunyi harge ni (sebab dieorg pun kene jugak,huahuahua....). Xpelaa kite tunggu jelaa ape kesudahannye nanti...
Yang datang petang tu bukannye aku ngan abg Jp ni je,ramai lagi sebenonye tapi cume gambo ni je yang dapat drakam oleh abg Munsyi Ragbar sebab orang lain sume tangan berdarah. Antare yang datang petang tu ialah Hagemaru,Owen,Walat dan ramai lagilaa. Dari aku datang sampailaa aku balik dalam pukul 5 tu aku x nampak pun abg Azrie ngan Kancan. Kancan aku xtaulaa sebab ape mungkin ade keje lain kot tapi abg Azrie aku dengar cite tido,hahaha....(jangan marah abg azrie)...