August 15, 2008

Acare Merenjis...

Beberape ari lps budak2 ostel pompuan skolah aku kene 'usik'(isteria) so sume budak2 pompuan kene blk umah.Mlm semlm sume budak2 lelaki, guru2 n staf ade buat bacaan yassin n solat ajat kat surau skolah tp aku x dpt dtg coz ade hal.Jd pg td aku n de geng aku abg min,abg mie,abg rie n dzam termasuk ustaz dtugaskan oleh pengetue utk pegi ke ostel pompuan,dewan mkn baru n dewan mkn lame untuk merenjis air bacaan yassin semlm.Paham2 jelaa klu dah geng2 yg separuh btl ni pegi wat keje bkn setakat dinding bangunan je drenjisnye,org yg merenjis pun drenjis jgk antare satu same lain.Giler btl dieorg ni...Gambo mase merenjis xdelaa,bkn ape takut nantikan nak amik gambo org merenjis tp gambo lain plk yg nmpak.Alhamdulillah sumenye berjln lancar dan aku arap akan dtg xde lg gangguan2 seperti sblm ni,Amin....

No comments: