August 13, 2008

Cameron Highlands...

Kat umah dieorg nilaa aku tido mase g Cameron Highlands dulu tp gambo ni mase die dtg umah aku. Die ni(suami) sbnrnye bekas cc kat opis isteri aku. Sepanjang aku kat sane selame 3 ari 2 mlm,btl2 membuatkan aku teruje dgn suasane dan juge keadaannye. Seejuuukkkk. Bayangkn selame aku kat sane rase2nye 2 kali je aku mandi. Sejuk giler beb....Umah die btl2 depan skolah rendah,aku tgk budak2 kat sane main bola tghari dgn mateari atas kpale tp pakai baju sejuk.Bayangkanlaa...
Kat depan kedai yg menjual pelbagai barangan termasuk cenderemate dan pokok2 pelbagai jenis.


Puteri2 aku ni mmg dah menjadi satu kemestian,pegilaa mane2 pun nmpak je mende ni kene naik. Klu x paham2 jelaa...

Ni plk kat pintu kebun strawbery. Nampak tu puteri sulung aku tgh mkn aiskrim strawbery.Mmg sedap betul...Bergambo kat tempat jual pokok kektes. Naik juling mate aku nengok punyelaa byknye pokok kektes,mcm2 jenis...
Gambo ni mase kat hotel d genting highlands. Bkn tido kat sini,sbnrnye sewaktu on the way blk dr cameron highlands kiteorg lalu ikut batang kali n dah smpai kat petronas bwh dah tp oleh kerane isteri n anak2 aku ckp nak naik keta kebel,naiklaa smule ke atas. Giler punye keje kan...

Sementare menunggu keta kebel,nak balik....


2 comments:

Lina said...

ayen aku dapat rasa ape yg ko rasa coz aku kan dah pegi cameron 2 x, bile time nak mandi tu mmg bercinta betullah...

Anonymous said...

kak ilah sekeluarga pun amek gambar kat buah strwbry besar tuu kat pintu masuk tuuu...hehehe tapi kami p dah 3,4 tahun lepas..
kami sewa rumah pginapan askar...
dok sana 3malam... kerja makan jer laa...tiap2 mlm g pasar malam..