August 13, 2008

X sabo...

Ujung minggu ni sabtu 16/08/08 akan berlangsunglah satu majlis bersejarah dlm kuarge aku iaitu akak aku yg sulung akan melangsungkn perkahwinan. X dpt aku gambarkn betape gembirenye kuarge aku bile dpt tau die nak kawen. Akhirnye terbuke jgk atinye nak kawen. Bayangkn die yg sulung n last skali kawen,yelaa bab2 kawen ni sume ketentuan Allah lgpun akak aku ni 'istimewe' ckit(OKU).Sblm ni pun bknnye xde org nak kat die tp die takut dpermainkn maklumlaa keadaan die yg mcm tu kan.Aku arap majlis yg akan berlangsung nanti berjln dgn lancar n sempurne.D jemput hadir kpd sesiape yg terbace blog aku ni....


Inilaa akak aku yg akan kawen ujung minggu ni....

1 comment:

Anonymous said...

tahniah kat kakak ayen.
semoga bahagia.
sepupu abg kob..pun oku juga.
3 org pompuan kerdil besar eqa n eisya jer..2 beradik dah kawen dapat anak normal wpun mak pak dia kerdil..sorg lg lom kawen.
siap masuk tv3 dan ntv 7 dan mastika. 4,5 thn lepas..
jemputan 1000 tp yg dtg 2ribu..sbb nak tgok pgantin istimewa...mereka dijulang tau....best..