August 27, 2008

Dberi Kepercayaan...

Arini merupekan ari kokurikulum kat skolah aku so cikgu2 ade buat beberape acare sukan seperti main congkak,galah panjang,teng2,sepak rage bulatan dan main layang2 pun ade. Aku ni semalam baru tau yg name aku tersenarai sebagai pengadil sepak rage bulatan. X jd masalah pd aku coz sepak rage/sepak takraw adalah antare sukan kegemaran aku waktu zaman skolah dulu. Bile tgk aksi masing2 nak tergelak pun ade tp mmg tergelaklaa....Kelako mcm2 stail ade. Sebab aku jd pengadil so xleh nak amik gambo byk2 nanti salah kire plk. Ni jelaa antare aksi2 yg smpat d amik...

Ni plk bknnye nak tunjuk tepon baru aku,hahaha...tp acare ni sebenarnye setiap kumpulan dberi mase 5 min dan sape yg timbang paling byk dkire menang tp pengadil plk lupe nak bwk jam so terpakselaa gune tepon aku.

No comments: