August 5, 2009

Hagemaru dah x laku...

Hujung minggu lepas adik aku yang duk kat Terengganu ade balik. So anak2 aku ape lagi dah tau sepupu die datang terus x sabo2 nak balik umah mek die.




Biasenye klu ade cite hagemaru,puteri2 aku ni mmg x lepas peluang nengok tp kali ni masing2 buat x layan je. Main punye pasal..




Xtaulaa ape jenis mainan yang dieorg main. Bagai nak pecah rumah dek keriuhan budak2 ni...


Adik macam biaselaa klu main x ingat dunie,aku pun die buat x kenal tapi bile dah cedere/sakit barulaa datang mengadu. Puteri2 aku ni klu dah jumpe sepupu2 die,bile nak ajak balik cukup susah. Yelaa kan nak jumpe bukannye senang bile dah jumpe ni masing2 ambiklaa peluang main puas2.






Lepas mandi,aku ajak balik pun xnak jugak. Kakak cakap,bagilaa kakak main buai dengan dieorg,kejap je...Aku ni pulak klu ngan anak2 mmg kalah. Bagi jelaa dieorg main buai pulak skejap...


Dah puas main kiteorg pun balik. Kakak macam biaselaa x kire kat mane,buku tetap x boleh tinggal.

Adik pun nengok kakak bace buku dalam keta,die pun nak bace jugak tapi skejap je pastu buku yang bace die,hahaha...

2 comments:

eynda said...

Kekadang eynda sendiri enjoy tengok Hagemaru tu hihi...bukan takat anak-anak :-p

Ayen said...

eynda - Saye pun sebenonye mmg suke sgt cite hagemaru tu,kelako.hehe...