August 6, 2009

Seminggu dari sekarang...

InsyaAllah... Jike tiade ape2 masalah,seminggu dari sekarang isteriku tercinte akan melahirkan cahayemate yang ketige. Aku harap2 sumenye akan selamat baik isteriku maupun anak aku yang bakal lahir nanti.Amin... Seminggu dari sekarang akan bertambahlaa ahli kuarge aku,akan bertambahlaa jugak isi rumah aku. Seminggu dari sekarang akan bertambah jugaklaa tanggungjawab aku sebagai ketue kuarge. Seminggu dari sekarang jugak klu ikutkan scan yang telah dbuat akan bertambah lagilaa spesis isteriku dalam kuarge kiteorg. Maknenye hanye akulaa spesis aku dalam kuargeku,hehe... Bukan kecewe atau aku x boleh terime kenyataan tapi sekadar ingin memberitau,klu ade yang xnak tau xpelaa buat jelaa xtau.hahaha...

2 comments:

mama keramat said...

baru la sama dgn di sini species pompuan jer..hikhik...tak merasa la species yg sama dgn ayen dan abag hua hua hua...
janji ada anak..ada org lain langsung x de anak.. kita ni kena syukur tau...
tapi bab species tu yg salah kaum adam laaa..kalah dgn kaum hawa...hua hua hua...kajian sains hehehhe

Ayen said...

Memang betul tu kite kene bersyukur w/pun sume pompuan,dari org yg xde anak langsung kan tapi yg kureng sedap ddengarnye tu ayat yg last skali.'Kalah dgn kaum hawa'?...Boleh caye ke kajian tu,ihiks..