August 27, 2009

Zaman sekarang...

Mende ni sebenarnye dah lame aku nak kuarkan tapi x sempat. Ni baru aku berkesempatan,cbuk sgtlaa konon2nye.hahaha...Oklaa n3 aku ni mase aku g klinik bawak puteri ketige aku untuk check demam kuning die. sesambil aku duk tunggu nombor dpanggil datanglaa 3 beranak ni. Ape yang musykilnye ialah budak sorang ni...
v
v
v
v
v

Agak2 korang budak ni LELAKI ke POMPUAN?.... Biar aku jawab dulu,LELAKI daaaa.... Mule2 aku tengok budak ni biase je tapi bile maknye duk panggil 'boy,boy' aku mule jadi konpius,lelaki ke pompuan ni?...Mane x konpiusnye biasekan bile kite tgk orang yang ade anak lelaki tapi nak anaknye rambut panjang die akan simpan 'ekor' je tapi yang ni mmg sebiji pompuan rambutnye dari depan,tepi smpailaa ke belakang.

Ni adik die. Maknye pulak yang membelakangkan aku ni haa...


Makcik yang baju purple tu sebenarnye suke bercampur terkejut aku rase mane xnye die sendiri pun ingatkan pompuan,hahaha.... Tengoklaa rambut belakang budak tu klu die berdiri smpai kat pinggang panjangnye,gile betul...

Nota kaki ; Aku harap budak ni pandai menjage diri serte dapat berfikir dgn baik agar x menyimpang ke arah yang x betul bile besar kelak,mmglaa mase kecik ni kite suke tengok tapi kene pikir jgk kesan dmase depan. Betul x?...

2 comments:

Lina said...

klu saya pun 1st time tgk mmg ingat budak tu pompuan la konpem

Ayen Giggs said...

Lina - Saye brani ckplaa klu sape yg tgk budak tu mesti ingat die pompuan,muke pun mmg mcm pompuan cute gile...