August 12, 2009

Masuk wad...

Arini isteri aku kene masuk wad coz esok die akan di opperationkan. Ikutkan jadual kene ade kat ospital pukul 9 pagi. kiteorg smpai kat sane tepat pade mase yang djanjikan tapi maklumlaa kan name lagi ospital,dari pukul 9 tu hampir2 pukul 12 baru dapat masuk wad. Lepas isteri aku dah dapat katil ape sume aku pun balik umah dulu coz nak setel anak2 kat umah pulak.

Petangnye dalam pukul 5 aku datang smule ke ospital. Hajat ati nak bawaklaa due orang puteri aku tu tapi x boleh. Isteri aku cakap pihak ospital dah buat pengumuman yang mane kanak2 dbawah 12 taun x dbenarkan bukan stakat masuk dalam wad tapi berade dkawasan ospital melainkan untuk mendapatkan rawatan sahaje. Tu pun x boleh lame2. Maklumlaa selseme babi tengah panas sekarang ni kan,hehe...So untuk keselamatan anak2,aku datang sorang jelaa...

Keselamatan wajib d utamekan,hehehe...Yang aku peliknye kat wad ni sebenarnye utk ibu mengandung yg menanti utk bersalin tapi cube korang tengok gambo2 yang aku ambik kat bawah ni......
v
v
v
v
v

Ibu2 mengandung duk kat tepi katil tapi yang cbuk baring atas katil ialah orang yang menyebabkan ibu tu mengandung,hahaha....macam2 betul..

Aku pun xkan nak tengok je dieorg sume bermanje2 ngan isteri masing2,mane boleh jadi beb.hahaha...

10 comments:

CikMin said...

hahahaha...gelak dulu la..mmg lawak ni...tgk org lain yg dok atas katil tu...salam singgah ye..mudah-mudahan ena dan baby selamat...

Suki Cida said...

semoga ina selamat... :) aku plak tak sabar... hahahah...anyway biasalah perempuan ni mmg sayang suami... nak bertarung nyawa pun lepak bagi suami duduk rasa atas katilkan???

<< s| tED| >> said...

ha ha ha! hampagas jek.. boleh lak ko skodeng org tu laki bini.. ekekekekke

huH! dekat sepital pun posing2 maut pn ena..
semoga selamat ena!!

Are'Ja_(",) said...

huhu..klakor tgk bapak2 dok nompang skatil cian si ibu yang dok tp katil..tapi how sweet kan bila dp baby baru..anyway..congrats for third baby..hehe..sonak ade baby nie..mcm saya plak tak sabar nak kawen..haha..lom sampai seru...

ok, semoga selamat lahir baby tu ye..pai2

Ayen said...

CikMin - hehe...itulaa pasal,time kasih Alhamdulillah kedue2nye selamat.

Ayen said...

Suki Cida - Alhamdulillah dah selamat.Sekarang awk pulak kene jage diri n kandungan tu baik2..

Ayen said...

tED - Hahaha...dulu2 mmg bercite2 nak jadi paparazi so skodeng2 ni biaselaa,hehe...

Ayen said...

Are'Ja - Haaa...dah klu gitu kawenlaa cepat.X smpai seru lg?Saye doakan moge seru awk cepat smpai,hehe...

ninie said...

tahniah.. kem salam pada ena ya...

Ayen said...

ninie - Time kasih,InsyaAllah salam mu akan ku smpaikan..