August 3, 2009

Pau goreng due rase...

Seumur idup aku nilaa baru pertame kali makan pau goreng due rase. Sebelah rase coklat dan sebelah lagi rase pau biaselaa. Boleh tahan jugak sedapnye,hahaha...Klu baru2 ni puding pisang aku yang itam kelat tapi kali ni isteri aku pulak buat pau goreng kelat,hehe...Bukan nak kate die x pandai masak tapi biaselaa kan sepandai/secekap mane pun kite ni kekadang tu ade jugak silapnye. Silapnye aku mase buat puding baru2 ni coz lupe nak kecik api pastu pegi buat keje lain,kali ni die pun same jugak,hahaha...So Sayang,KITA SERUPA....ihiks..

4 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

mcm pau hangit jer
hahhahha

reen said...

la....ni baru jmpa ruangn komen..

he...ok la tu bro..shati sjiwa...hngus2 pn sodap tu...yg pnting hasil dr air tngn isteri..slm untuk ur wife...

Ayen said...

Yanie - Bukan hangit lagi malah kelat dan pekat,hehe...

Ayen said...

reen - Laa selame ni x jumpe ke?..hehe...Itulaa pasal hasil air tgn isteri nak x nak makan jgklaa w/pun rase mcm makan arang,hahaha...