November 18, 2010

Akhirnya dapat jugak apa yg aku nak...

Gambar Handycam
Klu dulu aku penah guna handycam macam ni tapi nak wat mcmana jodoh ngan dia x panjang,sempat guna beberapa tahun je sebab masa isteri aku bawak pegi bersama rombongan opis dia ke Pulau Tioman,nak jadi cerita handycam tu terkena air masin. Anto kedai cina tu ckp klu nak repair mgkin dalam seribu lebih. Aku kabo harga repair pun dah nak sama ngan harga beli baik xyah repair so biarkan jelaa gitu...

Pastu aku beli kamera macam ni pulak. Yang ni masih ada lagi cuma bateri dia je dah x berapa elok,mgkin dah expired ke apa aku xtaulaa.


Nikon D3100...
Akhirnya kamera yang dah lama aku impikan menjadi milikku jua,hahaha... Selain gambo yang dihasilkan cantik,aku rasa banyak lagilaa kelebihan2 yang ada pada kamera ni. Dulu impi mcmana skalipun dah klu xde ongkos x jadi jugak kan...huhu.

4 comments:

Lina said...

wahhh kencanglar amik gambo cam ni...xyah dah tempah jurugambar pro

Ayen Giggs said...

Lina - Hehehehe.....tgh belajo nak jadik pro laa ni.

Ena Qalinsya said...

bila masa plak org p pulau tioman... p pulau pangkor r :P

Ayen Giggs said...

Ena - Eerkkk!!!!...Lupelaa pulak,huhuhu....