November 18, 2010

Berpanas sekejap.....

Sampai je kat rumah petang tu dari tempat kerja,anak2 aku cakap 'abah panaslaa xde api ni'. Aku pun cakap,xpelaa kejap je tu kot jap2 lagi adelaa semula. Dah siap naik mandi dan solat apa semua bila turun semula baru tau rupe2nya rumah aku je yang x ada apinya,rumah jiran2 lain semua ada,huhuhu.... Apa lagi aku teruslaa tepon TNB. Bila dieorg datang check kat meter luar ok pastu check pulak main suis,adalaa yang terbakar. Katenya klu ikutkan kerja dieorg cuma setakat meter kat luar tu je klu main suis kena panggil wireman. Klu nak suruh dia jugak pun boleh tapi paham2 jelaa kan. Memandangkan waktu tu dah pukul 7 lebih aku pun suruhlaa 2 orang brader TNB tu buatkan terus...

Rupe2nya mende alah ni haa yang terbakar. Dah siap pasang dan ok semuanya kenalaa jugak dekat2 1 rat mende alah ni seketul tapi nak buat mcmana kan daripada aku semua berpanas dan bergelap,huhuhu......

No comments: