November 19, 2010

Kursus Peningkatan Profesionalisme Staf Makmal (Kimia)...

Kursus dalaman kali kedua tapi yang ni untuk kimia pulak. Klu kursus fizik semalam start pukul 8.30 pagi,kursus kimia ni start lewat ckit dalam pukul 11.30 pagi...

Macam biaselaa sebelum bermulanya satu2 eksperimen kenalaa dengor penerangan dulu tambah pulak eksperimen kimia ni kan. Klu x bagi penerangan dulu kang x pasal2 meletup pulak lab bro mike ni,hehe.... Untuk kimia ni penerangan dan cara2nya dibagitau oleh cikgu Lee Meng See.
Masing2 tengah asyik dan kusyuk mendengar penerangan yang diberikan....

Selepas selesai penerangan maka bermulalah eksperimen dengan masa ni masing2 tengah cbuk mengambil asid...
Ibu mengandung ni kena lakukan dengan penuh hati2,takut terkena kat perut tu kang menangis pulak anak kat dalam tu,kihkihkih.....

Kak ana ni boleh dikatakan pakarlaa sebab dia memang dah lama jaga lab kimia...

Bro Mike... Yang ni lagilaa pakar dengan bahan2 kimia ni sebab dia paling lama dan cukup expert kat lab kimia. Kursus kiteorg ni pun buat kat lab dialaa ni....

Aku ngan bro mike. Masa ni dia tengah ajor aku cara2 nak sebatikan bahan kimia tu maklumlaa aku ni mmg xtau langsung tentang kimia ni sebab dah 5 tahun lebih kat sini aku hanya di lab fizik je...
Walaupun xtau langsung tapi mendapat pujian menggunung masa ni sebab setelah dicampur apa semua,akhirnya aku dapat keputusan paling tepat. Kebetulan je kot,kuikuikui.....

Pergghhhh!!!!!!....Gila kau macam saintis tuuuu......ihiks.

Eeeeee....Mengada betullaa akak aku sorang ni,konon2nya dia dapat keputusan paling tepat. Dia xtau yang aku lagi tepat,huahuahuahua.......

No comments: