November 12, 2010

Dah expired rupe2nya...

Minggu lepas isteri aku ada buat reunion ngan geng2 skolah lama dia kat De Rhu Beach Resort,Balok. So aku pun ikutlaa skali sebab anak2 cbuk nak mandi kolam. Pendek cerita selepas makan malam dalam lebih kurang pkl 10 lebih masa duk kat bilik tetiba perut terasa lapar lagi. Aku pun apa lagi terus start kereta pergi cari makan. Bukan makanan berat pun,makanan ringan je,hehe...

Kebetulan aku sampai kedai tu dah nak tutup,aku pun cepat2laa ambik dan bayar. Nilaa antara makanan ringan yang aku beli tu. X tengok dah tarikh luput dah dekat ke lambat lagi. Sampai je kat bilik barulaa tengok sebab dah rasa semacam je masa makan tu,huhuhu.....

Sekali tengok tarikh kat belakang rupe2nya dah lama luputnya,23/10/2010... Aku beli 06/11/2010,celakak betullaa...

No comments: