November 27, 2010

Ni rupenya pasar pagi tu...

Masa aku mula sampai kat pasar pagi tu dalam hati aku,perghhh!!!..boleh tahan jugak besonya. Aku pegi berdua ngan isteri aku je. Budak2 tinggal kat umah sebab klu bawak dieorang mesti selain bajet lari,masa pun mesti lari jugak. Dah dapat parking kiteorang pun masuklaa dalam kawasan pasar pagi tu.....

Ni tempat penyinggahan pertama. Tempat kain tudung sebab memang tujuan asal dia datang sini nak carik tudung ni..

Dah siap carik tudung,pegi pulak carik baju anak2...

Alhamdulillah belek punya belek,kelebek punya kelebek dapatlaa jugak baju untuk anak2... Abih beli baju anak2 ingatkan setellaa rupe2nya pegi carik tudung semula sebab ada satu kaler lagi x jumpa,huhu......

Agakkan aku silap. Tengokkan pada luasnya pasar pagi tu aku ingatkan bermacam2laa barang2 yang dijual kat situ tapi tengok kiri tudung,baju tengok kanan tudung,baju pandang depan,belakang malah sepanjang ceruk tu hanya jual tudung ngan baju je. Dah xde arah nak beli apa aku pun sambarlaa baju t-shirt 2 helai supaya xlaa nampak sia2 sangat datang jauh2........ihiks.

Korang nampak x yang tergantung bulat2 tu. Agak2 korang apa tu ek???... Korang mesti tau kan tapi xpelaa aku nak bgtau jugak. Penyangkut tudunglaa tu. Dalam banyak2 kedai jual tudung ngan baju tadi adalaa sebuah dua yang jual menda alah ni,hehe....

Yang ni pulak saja je bergambo kat situ tapi x beli pun,hehe.... Dah puas meronda,kaki pun dah lenguh2 akhirnya barulaa kiteorang reti nak balik...

4 comments:

Unknown said...

pasar pg lg best dr supermarket.. :D

R-yen Young said...

Heidi - Memanglaa best tapi klu die pelbagaikan lagi barang2 yang dijual rasenye lagi best kan....

Lina said...

larrr kan ada satu lg bhgn sebelah jer tempat jual tudung baju2 tu...mcm2 ada...makanan, sayur, ikan xkan x nampak...xpe nanti pegi lg ek hehe

Ayen Giggs said...

Lina - Ye ke,x nampak pun.Ke u pegi pasar pagi mane ni,huhu.....