November 27, 2010

Kerja budak nakal...

Kesian betul aku kat member aku sorang ni tapi nak wat goner kan,inilaa sebahagian dari cabaran dan dugaan sebagai seorang guru,nak2 lagi klu jadi guru disiplin. Ada ke patut budak tu buat tanduk gitu,kuang ajor betul budak yang buat tu kan. Cikgu ni bukannya penyokong Manchester United tapi dia penyokong setia Celsi,hahaha.... Apa yang cikgu ni kena x brape teruk lagi aku rasa sebab budak yang buat ni cuma khianat gambo dia je klu nak banding ngan sesetengah cikgu lain sampai kena pancit tayar keta/motorlaa,kena gores/calar ketalaa dan macam2 lagi. Tapi pada aku teruk ke x teruk ke kita sebagai pelajar x boleh buat gini kat cikgu kite sebab apa yang kita belajar nanti xkan diberkati oleh Allah Swt. Ingat tu.....(Amboiii macam ustaz pulak rasanya aku ni,hehe....). Bukan apa aku kata gitu sebab masa zaman aku dulu pun lagi teruk aku ni,tu yang menyesal sekarang.....huhuhu.

4 comments:

anieMD said...

hahahaha.... :)

Ayen Giggs said...

anieMD - Hehe....suke awk yek tp nilaa keje budak skrg,mase kite dulu2 rasenye x brani nak buat mende gini kan....

anieMD said...

mana berani beb..
paling kuat pun mogok xmo wat homework..pastu ujian sume fail..
cikgu pun nangis..kesian cikgu tu..

Ayen Giggs said...

anieMD - Tulaa tapi sebenonye cikgu nangis tu sebab kesian kat kite kan.Die mase tu mmg dah jadi cikgu tp kite mase xtau lg nak jadi apenye,hehehe.....