Dalam beberape ari ni kpale aku asyik duk pikir nak beli beskal je. Kekadang tu bile aku renung2 balik,mengayuh beskal ni baik jugak untuk kesihatan kite kan(konon2nye,hehe...)..Bukannye nak beli yang mahal sangat pun,yang murah2 pun dah ok...Pastu arini dalam aku duk belek2 paper ternampak pulak bahgian ni haa,'Kempen Berbasikal',buat pulak makwe yang naik beskal tu cantek kan,lagilaa kuatnye semangat aku nak beli beskal,hahaha... Tapi klu aku beli bukan jenis ni pilihan aku. Ni basikal tue namenye. Yang aku nak,nun kat bawah.............
v
v
v
v
v
v
v
v

