April 17, 2009

Bile nak selesai?...

Baru2 ni anak2 aku ajak pegi ke Taman Teruntum. Aku ni yang x brape nak rajin mase tu ikut jugaklaa.


Die ajak aku pegi tu bukannye nak tgk binatang sangat. Tengok tu mmg tengok tp sekejap jelaa...










Sebenarnye lebih pade nak main nilaa. Yang aku malas sangat nak g Taman Teruntum tu bukan ape,banyak sangat binatang ni....





Kerane binatang ni aku rase bukan aku je tp sume pengunjung lain pun rimas dan x selese. Binatang ni bukan saje berkeliaran,bile kite leke ckit ilanglaa makanan ataupun ape2 yg dbawe. Ade sesetengah tu mengganggu pengunjung yg datang so anak2 jadi x selese nak main. Aku rse perkare ni dah lame berlaku dan dah beberape kali masuk paper tapi tak selesai2 jugak. Ke pihak yg berkenaan nak tunggu terjadi dulu satu2 perkare buruk baru nak ambik tindakan. Selalunye org kite ni gitulaa kan. Aku harap perkare ni dapat dselesaikan segere agar org ramai xkan berpikir due kali untuk datang...

No comments: