April 11, 2009

Teh daun or daun teh?...

Adelaa satu malam tu kan mak mentue aku ni tetibe je ngidam nak makan chicken chop. Aku ni ape lagi sebagai menantu mithali (perasan jap,ekekeke...) ajaklaa anak mak mentue aku pegi beli. Kiteorg pun pegilaa ke Rock Garden,sebelah hotel grand continental. Sape2 duk ktn mesti tau. Sebelum ni x penah pegi pun tp aritu tetibe je rase nak cube kat situ coz dgr cite ok jugak w/pun argenye blh tahanlaa.




Nape masing2 muke teruk sgt gayenye tu?.. Mcm nak marah je. X marah mcmane,kiteorg pegi ni cume nak bungkus so sambil2 tunggu yg bungkus tu order dulu air kan,bolehlaa smbil tunggu smbil minum. Masalahnye bapaklaa lamenye nak dpt air tu padahal waktu tu org xdelaa ramai mane pun. Xpelaa kiteorg sabo menunggu...


Akhirnye sampailaa air yg dtunggu2. Fresh oren n teh tarik yang x brape cukup sifat tariknye,hahaha... X abih kat situ je cite ni. Cube korang teke ape yg ade dlm teh tarik isteri aku ni....

Isteri aku minum je terus die buang smule. Mule2 aku terkejut jgk coz ingatkan die muntah tp bile die tunjuk kat aku,dlm ati aku cakap lipas. Die cakap ulat. Klu korang tgkkan rupenye mmg sebiji macam binatang. Rupe2nye daun....Terus aku panggil mamat yg anto air td. Aku tnye die,bang ni teh berperise baru ke ade daun kat dlmnye. Mamat tu terus mintak maaf dan pegi tukar air lain. Nak marahkan kene pikir jgk xkan die sengaje isi mende tu kan,mesti x sengaje. Klu ikutkan isteri aku xnak dah tp aku ckp xpelaa.sabo...Aku ni kan suami yg 'penyabo',hahaha...

No comments: