March 20, 2010

Ayen Giggs mohon maap...

Arini member baik aku buat majlis menyambut menantu. Minggu lepas majlis kawen kat umah isteri die (member aku jugak) aku dah pegi. Arini memang aku ngan isteri ingat nak pegi tapi terlupe pulak yang aku ade janji ngan orang Rentokil nak datang pasang alat penghapus anai2 kat umah aku. Oleh itu aku nak mohon maap banyak2 kat pasangan pengantin yang dah x brape nak baru sebab dah seminggu kan,hahaha... sebab aku dan kuarge x dapat datang ke majlis menyambut menantu korang arini dsebabkan ade orang dari Rentokil datang buat keje kat umah aku. Bukan ape kan,kos nak pasang alat penghapus anai2 tu terlalu mahal so klu aku biarkan dieorg buat sendiri tanpe aku nengok takut2 dieorg buat cincai rugilaa aku,huhuhu... Ape2 pun aku dan isteri skali lagi mohon maap banyak2 kat ZAHAR dan WATIE...

No comments: