March 24, 2010

Singgah makan jap...

Lepas ambik anak aku dari skolah tghari semalam sepatutnye die masuk pulak kelas fardhu ain kat masjid negeri sebelah petangnye tapi die ngadu kat aku,letih so xnak pegi kelas fardhu ain tu. Oleh kerane sian kat die aku dan isteri pun antolaa die balik umah. Pas anto tu,on de way ke tempat keje tetibe je perut rase lapor pulak. Ape lagi kiteorg pun singgahlaa jap kat gerai ni lagipun sebelum2 ni pun mmg dah lame aku berhajat nak singgah tp x singgah2...

Mustafa Cendol. Sape yang tau tu taulaa tapi yang ni bukannye kat sebelah shell jalan teluk sisek nun,ni kat tunas manje sg isap...

Tengah mengoder makan...

Aku ingatkan kat sini ade jugak rojak macam kat jalan teluk sisek nun,rupenye xde. Nak xnak orderlaa kat makcik sebelah lakse pineng ni haa.....

Aksi isteri tersayang,ambooiii tajamnye renungan mate,hehe...

Isteri aku x makan,diet (huhuhu....). Die order abc aiskrim je,aku pulak order cendol aiskrim...

No comments: