April 2, 2009

5.15 am...

X tido lagi aku arini. Bayangkanlaa anak aku ni dari mlm semlm nangis coz sakit perut smpai ke pagi x tido2. Sian betullaa. Aku ni w/pun ngantuk sgt2 coz same2 x tido terpakse menggagahkan diri ni bangun dan bwk die ke klinik. Aku pegi berdue je,isteri aku x ikut coz yg sorang lagi tu nyenyak sgt tido so xnaklaa ganggu die.

Smpai aku kat klinik 24 jam ni,mmglaa xde org kan maklumlaa jarang sgt org ke klinik pagi2 bute gini tp nak boleh ke masuk tu puas jgklaa aku ketuk pintu,xde org pun yg kuar. Aku pun jenguklaa kat dlm,skali nampak kaki daa...rupe2nye pembantu klinik tu tgh sedap tido,aduhaiii dahlaa anak aku ni nangis x henti2 sakit perut..sakit perut...Dah lame ketuk barulaa ade sorang tu jenguk n buke pintu. Geram betul aku.

Jam kat dlm klinik tu betul2 pkl 5.15 am...

Doktor yg bertugas...

Dalam2 xde org pun kene tunggu lagi sekejap,xtaulaa aku kot2 doktor pun tido jgk,hahaha...Untung betul yek doktor yg bertugas waktu2 gini,relax...Dah check ape sume doktor ckp xde ape2 mgkin silap makan n perut masuk angin. Oleh kerane aku baru je lagi bwk die ke klinik sebelum ni so doktor tu ckp die bg ubat angin je coz klu die bg yg lain pun same ngan ubat yg dah ade,rugilaa...

Nilaa ubatnye. W/pun sebotol je tp mgkin sebab ganggu die tgh sedap tido,kenelaa rm15...

Balik smpai umah je mgkin terlalu mangantuk sangat terus terlene smpaikan dengan aku skali lenenye. X sempat nak naik ke bilik,lending kat bwh je. Aku bangun pastu tgk2 kat dahi,tepi mate,kat tangan penuh kene gigit nyamuk tp die x sedar2 punyelaa ngantuk. So arini aku terpakselaa cuti...

No comments: