April 28, 2009

Dunie akhir zaman...

Sedih aku dengan artis2 kite sekarang ni. Dari segi perilaku,pakaian dan sebagainye betul2 mengikut artis2 barat. Langsung tiade sifat2 ketimuran. Mungkin x sume tp pade aku kebanyakkannye mmg begitu. Baik yang bujang maupun yang dah kawen same je. Klu yang bukan islam aku x pelik sgt tapi yang jadi masalah sekarang ni yang bukan islam tu lebih sopan dari yang beragame islam. Malu betul aku nengoknye...

Sebagai contoh,2 org manusie ni. Yang berbaju labuh tu,'Ang pei chern' dan yang ckit lagi nak nampak punggung (bahase lembut tu,klu ikutkn aku kang takut korang segan plk nak bace.Hahaha...) tu plk 'Rebecca Nur Al Islam'. Name usah cakaplaa sedapnye,mengalahkan org arab tp pakaian masyaAllah. X ke pelik tu kan.

Klu duduk haa....Mintak jauhlaa isteri dan anak2 aku jadi cam gini. Amin...Ape2 pun,Lu pikirlaa sendiri.Hahaha....

1 comment:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sedap nama..
tp pakaian....ish3.....

(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣