April 12, 2009

Sepetang d Duta Villages...

Isteri aku cakap jadual kursus die ari sabtu,ade waktu rehat petang dari pkl 4.30 - 7.00 so klu nak bwk anak2 mandi kolam dtglaa. Aku pun bwklaa anak2 aku pegi ke sane. Mule2 tu aku segan jgk coz ingatkan aku sorang je yg dtg bwk anak mandi kolam,rupe2nye ramai wehh...Maklumlaa ari cuti kan.

Adik mase ni xnak mandi,malu ramai sgt org. Dari umah dielaa yg berie nak mandi kolam nak mandi kolam tp smpai sane xnak plk. Puas jgklaa pujuk tetap xnak.

Aku pun bwklaa die kat tempat yg ade buaian. Mainlaa die kat situ kejap.



Oleh kerane aku xnak die nanti kempunan nak mandi kolam,aku pujuk jgk supaye die mandi. Awalnye masam je coz die xnak tp dpakse jugak.


Akhirnye mandi jugak....Dah puas mandi,dlm pukul 6.30 ptg aku pun bersiap balik. Akibat keletihan mandi kolam.........

Belum smpai umah lagi kakak dah lene dalam keta.....
Adik still ok.....Ape2 pun aku seronok coz dieorg seronok....

1 comment:

Ena said...

aku pujuk jgk supaye die mandi <--- bohong bebeno aok... aok yang pujuk ke koi yang pujuk?.. tak bek btol aok ni...