April 10, 2009

Sistem keselamatan keta...

Tghari semlm adelaa sorang member aku ni ajak pegi lunch kat Mc 'd' Teluk Cempedak,katenye die nak belanje. Aku ni ape lagi kan dah org nak belanje,x byk soal terus jalan. Kiteorg pegi berlime ngan keta aku. Nak d jdkan cite smpai je kat parking,x sempat nak turun keta lagi dah ade yg menunggu kat luar. Biasenye aku ni klu yg jenis2 nak jual brg ke ape ke mmg aku x layan tp yg ni aku tgk die demo buke keta aku selambe je. Lagi satu yg pentingnye keta aku ni dah nak abih bayo bulan mei nanti so beli jelaa. Nantikan dah puas bertaun2 bayo,last2...haa. Takut jgk aku dbuatnye. Argenye dlm rm9++ dan yang buat aku setuju sebab deposit cume rm20 je. Aku buat 3 taun dan bayo bulan rm44. Die pasang sekejap je,pas aku abih makan sume dah setel.


Nilaa kotaknye...

Yang paling penting aku dapat kad ni. Klu xde kad ni lepas ni keta aku x boleh d idupkan enjinnye. Die bagi aku 2 keping,satu utk spare. Aku harap keta aku betul2 selamatlaa kan tp klu dah nak jadi jugak ape yg kite xnak,nak buat mcmane kan. Tawakal jelaa...

No comments: