April 30, 2009

Kalendar cine...

Boleh caye ke?..Terpulang pade diri masing2 tp pade aku sekadar suke2 xpelaa kan. Klu nak sungguh2 percaye rasenye x bolehlaa. Kite kan ade lagi yang lebih berkuase dan yang lebih mengetahui. Citenye sebenarnye gini,baru2 ni adelaa member aku yg sorang ni tnye,isteri aku mule mengandung/mule 'lekat' bulan brapelaa. Mase tu die umur brapelaa. Pelik jgk aku,nape plk tetibe je nak tau smpai gitu skali. Aku pun cakaplaa sekadar yg tau. Die pun tgklaa ketas kat atas ni,kire2 ape sume dan die ckp aku nanti mungkin dpt anak lelaki. Hahaha...Ye ke? Mcm nujum pak belalanglaa plk kan. Klu ikutkan mmg aku harap gitulaa w/pun x kisah jgk klu dpt pompuan lagi,janji cukup sifatnye dan sihat walafiat. Saje nak uji betul ke x,aku tgk anak aku yg sebelum ni. Mmg betul due2 pompuan. X puas ati lagi aku tnye plk due org lagi dan keputusannye pun betul jgk. Mcmane? Kebetulanlaa tu kot,hahaha...Betul ke x betul tunggu jelaa bile dah tibe masenye nanti. Klu betul,Alhamduillah dan klu x betul pun Alhamdulillah jgk...

1 comment:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

uish....tak leh cayer arr benda2 cenggini...
kalau sama tu...maybe kebetulan la bro....


(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣