April 15, 2009

Cbuk ke buat2 cbuk...

Amboi kusyuknye mamat ni,tengah buat tu. Akulaa tu. Macam cbuk je,hahaha....X cbuk mane pun tp xlaa smpai xde keje langsung aku ni. Korang ingat aku ni malas sangat ke?..ekekeke.



OoOo...tengah tande ketas rupenye,macam cikgulaa pulak kan,hahaha...Sebenarnye cikgu Jg mintak tolong aku tandekan pade setiap muke surat coz die nak bincang tentang soklan2 tu. Die ade kelas so die mintak tolong aku tandekan. Bukannye tandekan jawapan,klu aku tande jawapan mau budak2 yg cun je aku bagi betul sume.Hehehe...

2 comments:

Ena said...

KOYA!!!
siap snap diri sdiri tu :P
tp ase sejuk plak mata bile tgk blog kiter ade kat laptop dia ihiks..
iklan tu klik tak?

Ayen said...

Ena - Kliklaa....klu ingat,hahaha...mestilaa klik,I kan sayang U,ekekeke..