April 15, 2009

Mencacatkan pemandangan...

Gambo ni aku ambik sewaktu aku dalam keta,berenti kat lampu isyarat sementare menunggu lampu ijau. Kawasan ni sebenarnye stesen minyak caltex. Kedudukannye betul2 tepi jalan dari kuantan ke gambang/kuale lumpur. Jalan nilaa aku pagi ptg ulang alik ke tempat keje. Stesen minyak ni sebearnye dah lame berkeadaan begini. Mulenye aku ingatkan die nak ubah suai je tp bile dah lame sgt gini aku rase mungkin bengkraplaa kot.



Bengkrap x bengkrap tu die pnye pasallaakan tp yang menjadi kepelikkan pade aku,ade mamat sorang ni boleh buat tempat tidur die plk kat situ. Siap dengan kelambu lagi tuu. Xde ke pihak2 berkuase yang ambik tindakan ataupun mmg bukan kuase pihak berkuase dalam hal ni. Bukan ape pade aku dengan kedudukannye yg betul2 tepi jalan utame gini dan klu x d ambik tindakan boleh menjejaskan imej bandar kuantan. Ceewaaahhh macam bagus je aku bercakap kan,hahaha... Ape2 pun kite tengok smpai bile mende ni boleh setel...

No comments: