June 1, 2009

Akhirnye jadi hak aku...

Agak2 korang,resit ape yang aku tunjuk kat atas tu....Cube korang tengok kat bawah pulak.

'Full Settlement'
Resit bayo keta akulaa weehhh. Bulan ni adelah bulan terakhir aku bayo so pasni kpale aku kurenglaa ckit bebannye,hehe...

Alhamdulillah selepas 7 taun tanpe jemu2 membayo akhirnye keta ni menjadi hak mutlak aku. W/pun xlaa semewah keta org lain tp keta ni betul2 banyak berjase kat aku. Pegi keje aku naik die,pegi jenjalan ngan kuarge aku naik die,anak2 n is3 sakit demam pun aku naik die. Pendek kate selame 7 taun aku gune die ni,syukur Alhamdulillah xde lagilaa poblem2 yang teruk die bebankan kat aku dan aku harap smpai bile2laa die x meragam,hahaha...

4 comments:

Que said...

wah3x..beshnyer..x pyah pk dh every month...

neezareef said...

lega la pasnie leh solek kete lak..

Ayen said...

Que - Itulaa pasai...

Ayen said...

Neezareef - Hahaha,ni yang duk tgh pikir ni...