June 11, 2009

Alang2 dah ke JPJ...

Balik lunch td member aku ajak kuar smule temankan die pegi jpj jap coz die nak smbung roadtax keta die. Xnak ikut kan member,pegi jgklaa...Smpai sane nombor rosak plk so kenelaa terus ke kaunter,berurusan secare manual.


Beraturlaa member aku tu tapi nasib baik x ramai orang....




Kat kaunter2 lain pun x brape ramai sgt org...Aku pulak sesambil tunggu member aku tu nasib baiklaa teringat pasal borang pembatalan perjanjian hak milik keta aku yg dah abih bayo tu. Alang2 dah duk kat sane aku ambiklaa terus supaye nanti senang kan...


Nilaa borangnye.Close up ckit lagi...

Haa nampak tu....

4 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

la..
nak citer pasal ni jer?
hehhehe..
balik kang beli beger
utk kak ena sekali..
heehhehe...

bro....page berat sket arr
susah bebenor nak masuk....

Ena said...

mana satu kawan u yg bratur tu ek... hehehe

Ayen said...

Yanie - Hahaha...psl tu jelaa,yg beger tu plk mesti kene beli coz terliur tgk beger yanie.hehe..

Ayen said...

Ena - tgk btl2 yg pakai baju putih tu..