June 18, 2009

Penangan buah kuini...

Sebelum ni isteri aku dah makan ckit buah kuini ni,ok je xde ape2 pun. Bile dah rase ok konon2nye bolehlaa makan. Kali ni makanlaa lebih ckit,tetibe je naahhh...angin satu badan,malam xleh nak tido. Terus demam,dpt 'mc' due ari(selase n rabu)...

Alhamdulillah semalam aku tengok dah macam ok ckit...

Masalah skrg ibunye dah sihat tapi berjangkit pulak kat anak aku yang sorang ni. Oleh kerane adik pulak demam so isteri aku terpakselaa sambung cuti lagi arini...
Aku harap kakak x demamlaa bukan ape klu die demam jwbnye x ke skolahlaa pulak...

2 comments:

neezareef said...

mc 2hari selasa rabu..kamis ponteng ekk..huhu

Ayen said...

Neeza - Bukan pontenglaa neeza tp cuti,hehe...