June 22, 2009

Baju baru...


Beli baju ni bukan sesaje beli,klu sesaje baik xyah beli coz baju aku kat dlm almari pun dah x terpakai. Ceehhh care ckp tu macam banyak sangat,hahaha...tp mmg boleh tahan jgklaa byknye. Baju ni sebenarnye sempene ari ulangtaun anak2 aku hujung minggu ni. Baju anak2 dan isteri aku sume dah setel,tinggal baju aku je lagi x beli so arini aku cuti,isteri pulak masuk lambat ckit pegi anto mak ke klinik. Pas anto die pegi keje td terus je aku pegi beli. Ikutkan aku ni x penah pegi shopping sorang2 tp kerane terpakse aku pegi jgklaa. Rase pelik je maklumlaa biasenye berteman sokmo,hehe.. Tiap2 taun mesti kene beli baru coz tiap2 taunkan temanye berbeze2. Tema taun ni,hmmmm....(biarlaa rahsie,hehe...konon2nye)..Korang tekelaa baju aku tu kaler ape...

Belang lagi..Ok x?..Oklaa tu,kenelaa ngan argenye yang murah,ihiks...

No comments: