June 24, 2009

Mane pegi mak dan bapaknye...

Kejadian ni berlaku dah beberape ari lepas. Mase tu aku cuti coz nak anto isteri dan mak mentue aku ke klinik. Biasenye klu aku cuti,aku akan anto sendiri kakak ke skolah. Pendek cite smpai kat skolah kakak,sementare tunggu die masuk adelaa sorang budak lelaki baru smpai. Jalan kaki sorang2 pulak tu. Yang aku geli atinye tentang budak tu ialah die pakai baju terbalik. Yang depan ke belakang,yang belakang ke depan. Elok pulak tu die galas kat depan,hehe...Kerane mende tu smpai ke ari ni aku masih lagi terpikir mane pegi mak dan bapaknye. Xkanlaa x ambik tau langsung anak bersiap nak pegi skolah. Xkan anak nak kuar umah pun x tengok smpai x perasan langsung anak pakai baju terbalik. Pelik betullaa aku. Lepas kakak balik skolah tghari tu aku tnyelaa sape yang perasan. Kakak cakap cikgu die yang betulkan baju budak tu,aduhaiii...Malunyelaa aku klu jadi kat anak aku.

2 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kakak...
nanti make sure mama ena pakaikan baju yg betul yer

hehehhee....

Ayen said...

Yanie - Setakat ni Alhamdulillah kak ena berjaye menyetelkan kakak dgn sempurne...