June 10, 2009

Betul ke ni?...

Nampaknye skrg ni alam siber smart semakin meriah. Mane xnye tetibe je semenjak due menjak ni perkare yg x terpikir oleh aku akan berlaku. Sebelum ni aku ngan anggerikrimba je yang cbuk sangat ngan mende2 ni sume tp skrg segalenye dah berubah. Klu dulu xde blog skrg dah ade blog,dulu xde facebook skrg dah ade facebook. Perrgghh...Cayalaa akak2 aku sume ni. Aku harap segale yang berlaku ni akan berterusan smpai bile2. Jangan pulak kejap je pastu terus kejung,hehehe...Untuk akak2 aku sume,selamat datang dan selamat memeriahkan lagi dunie siber smart.

4 comments:

Unknown said...

dak2 SMART memang poyoos...
selak kamben wakakakaka

Neeza.Areef said...

seb baik air terjun skit je
kot btl air terjun menjunam x ckp 2kpg sorang roti canai tu

Ayen Giggs said...

ena - bkn selak kamben tp mengikut peredaran mase,hahaha...

Ayen Giggs said...

neeza - betui3...tp nape komen kat salah tempat ni,hehehe...