June 11, 2009

Kasut futsal baru...

Sebelum ni aku main futsal klu ade member2 ajak je sesambil isi mase terluang. Mende jarang main so klu ade member ajak je yang jadi mangse kasut isteri aku nilaa. Ikutkan mmg x padan,saiz kasut die 4 tp kaki aku gune saiz 5. Dah main jarang2 gune jelaa...


Tapi sekarang geng2 cikgu skolah aku dah mule gian nak main futsal so tiap2 malam jumaat kiteorg akan main kat gelanggang skolah. Oleh kerane nak main tiap2 minggu,aku pun kenelaa beli kasut futsal baru yg same saiz ngan kaki aku. Barulaa selese pakai dan x sakit jari lagi. X kisahlaa murah pun janji boleh main dgn selese.

Nilaa kasut baru aku...

2 comments:

Ena said...

a'ah.. kasut bni dh krepottt br nak cr kasut len pastu tak cari plak kasut bni yg baru.. abis madu sepah dibuang btol huh'

Ayen said...

Alaa kasut tu x koyak pun lagi,klu dah koyak nanti kite carilaa yg baru,hehehe...