June 10, 2009

Kedai air terjun...

Bile tibe je time cuti skolah nilaa masenye aku n de geng blh cari makan kat luar coz kantin kan tutup. Klu ari skolah mmg kene makan kat kantin. Bile dah dpt cari makan kat luar,macam2 kedailaa yang aku pegi. Nak jadi citenye satu ari tu member aku ajak makan kat kedai air terjun. Tercengang jgk aku bile dgr name kedai tu. Kedai air terjun?..Dekat air terjun sungai pandan ke?Jauh betul...Xnak banyak tnye,ikut jelaa...

Ikut punye ikut,kat warung abang ni haa...Dah ape sebab yg dnamekan kedai air terjunnye?...


Longkang beso....


Laaa...nilaa air terjunnye. Ceehhh...Air terjun setangge.hehehe...Walaupun setangge je air terjunnye tp die punye bunyi cukup kuat. Rase macam kat kawasan air terjun betul.

Sementare tunggu makanan/minuman smpai...

Pergghhh jelingan macamlaa menggode sangat,blahlaa...hahaha.

Makanan dah smpai so mase ni mmg dah x boleh pandang kiri kanan,ihiks...

Kiteorg x makan banyak cume roti canai 2 keping sorang je. Patutlaa dieorg ni ckp sedap roti canai abang ni,rupenye mmg sedap betullaa.

2 comments:

Ena said...

2 keping tu tak banyak ek yang...
ish..ish..ish....

Ayen said...

ena - tgh selere mcm skrg ni 2 keping tu ckitlaa,hehe...