June 19, 2009

Kakak pulak demam...

Dalam n3 aku semalam aku ade cite pasal isteri dan anak aku yg nombor 2 yang demam serte harapanku agar anak aku yang sulung x berjangkit. Rupe2nye harapan tinggal harapan,aku balik dari keje petang tu tengok2 kakak pun dah panas badannye. Demam jugak. Nak x nak arini akulaa pulak terpakse amik cuti...

2 comments:

neezareef said...

lor..jangkit sudah...bwk besabo je lah

Ayen said...

Neeza - Biaselaa kan nak wat camne,tgh bersabolaa ni.