July 9, 2009

Anak luar nikah...

Baru2 ni lab aku buat pendawaian elektrik yang baru. Abihlaa wayar2 lame dtukar,kipas tukar baru,lampu tukar baru,suis/soket ape sumelaa dtukar baru. Dieorg ni buat keje smpai malam so kekadang tu adelaa tingkap2 yang x bertutup. Pendek cite bile dah sumenye siap,menjadi tugas akulaa pulak nak mengemas segale ape yang bersepah dan berterabur. Tengah elok2 nak kemas kat almari ni tetibe aku terdengar bunyi sesuatu.....

Aku pun kuarkanlaa bekas kat dalam almari tu. Rupe2nye ade anak kucing. 4 ekor,cantek n gebu2 pulak tu. Aku ni bukannye geli sangat ngan mende2 gini cume klu kecik lagi tu maklumlaa kan,hahaha...


Tengah aku duk pikir2 mcmane nak alihkan anak2 kucing tu,nak jadi ke nasib aku baik mase tu tetibe muncul 'doktor' ni.Hahaha...Ape lagi aku teruslaa mintak tolong die alihkan anak2 kucing tu,hehe..(TengQ kak su..).

Nilaa die anak2 kucing tu. Cantek kan... Mase aku nak balik keje sebelah petangnye aku letaklaa kotak tu kat luar lab aku,datang pagi esok tinggal kotak je. Xtaulaa ibu kucing tu bawak kemane pulak anak2nye,harap2 sumenye selamatlaa...

1 comment:

Are'Ja_(",) said...

anak luar nikah...huhu..rasenyer kamuu yg buang anak nieh..hehe...ciann die g letak kat luar mcm tu jek..mesti leteh ibu die pindahkan anak2 die tu..ape2 pun tetap comel. :)