July 17, 2009

Lambatnyelaa dieorg ni...

Bilelaa nak siap wiring kat lab aku ni. Bukan x siap langsung,yang lain dah ok tapi plug je xde api lagi. Aku dah tnye pekerje die,katenye barang xde lagipun bos skrg buat keje kat terengganu. Aduhaii... Nak dengar radio x boleh,nak berinternet pun xleh lame2. Gune laptop harapkan bateri je,abih bateri dah kene tutup. Bosan betullaa...

Kipas dinding dah ok boleh gune,baru lagi tuuu...

Lampu pun baru...

Plug ni pun dah yang baru jugak cume masalahnye xleh nak gune coz letrik xde lagi...

2 comments:

neezareef said...

petik arr lighter bg api kt plug tu.. huhu

Ayen said...

Neeza - Bagus jgk cadangan tu kan,pastu saye kene standbylaa plk cari keje baru,hehe...